Leer ons kennen
WE ZIJN KLEIN, MAAR NIET MIN
We zijn misschien niet het grootste eventkantoor, nee. Maar dat hoeven we ook niet zijn. Meer nog: we vinden ons klein zijn net een voordeel. We hoeven geen drie verdiepingen omhoog of zestien gangen door om van gedachten te wisselen met collega’s. Dat is wat ons betreft dodelijk voor je creativiteit. In plaats daarvan verzamelen we de beste invallen van het hele team in een handomdraai.
We zijn geen fan van buzzwords, maar we zien onszelf wel als wendbaar, efficiënt en levensvatbaar. We leveren kwaliteit, of dat event van jou nu groot of klein is. Brandactivaties, PR diners, modeshows, muziekfestivals… Laat maar komen. Publiek of privé, allebei check. Zolang we op dezelfde golflengte zitten en we er een mooie WMYH-stempel op kunnen drukken.
TOT JE DIENST
Ons omschrijven als een eventbureau is niet onjuist, maar misschien schiet het toch wat tekort. We stellen ons graag voor als een full-service agency waar strategie, consultancy, het proces en het resultaat allemaal even belangrijk zijn.
We maken graag onze handen vuil, zolang het jou maar, eh, happy maakt. Enfin, dat had je misschien al uit onze naam afgeleid. Beschouw ons gerust als een one-stop-shop. Heb je iets nodig, dan heb je het maar te vragen — we fiksen het wel. Je zou ons evengoed kunnen beschouwen als je persoonlijke Geoffrey, met dat verschil dat we niet per uur factureren. Kwaliteit boven kwantiteit, toch?
MOGEN WE EENS IETS PERSOONLIJKS VRAGEN?
We komen graag dichtbij, lekker up close and personal. We hoeven niet te weten hoe je kat heet of wat je favoriete tv-serie is (al mag je altijd delen, he), maar we staan erop jou beter te leren dan je beste vriend. We zijn tot nader order niet helderziend, maar we vinden hier wel dat klanten begrijpen een van onze sterkste punten is.
Uiteindelijk is het onze missie om jou happy te maken. Dat is echt waar we het voor doen. En we weten dat goeie relaties uitbouwen moeite kost, dus je kan erop rekenen dat we er voor je staan. Whenever, wherever.
Nauwe banden smeden doen we niet alleen met klanten, maar ook met leveranciers. We hebben een fantastisch netwerk waar we op kunnen terugvallen. We zoeken dan ook uit wie de beste partijen zijn om mee samen te werken op lange termijn, kwestie dat we kunnen rekenen op een ‘smooth operation’.
Naast de juiste leveranciers uitpikken zijn we ook goed in de puntjes met elkaar verbinden. Onze ervaring in pers en PR-events maakt dat wij wel eens perfect zouden kunnen weten met wie jij in zee kan gaan om je PR-strategie uit te zetten, zodat die naadloos aansluit op je event.
WE ZIJN KLEIN, MAAR NIET MIN
We zijn misschien niet het grootste eventkantoor, nee. Maar dat hoeven we ook niet zijn. Meer nog: we vinden ons klein zijn net een voordeel. We hoeven geen drie verdiepingen omhoog of zestien gangen door om van gedachten te wisselen met collega’s. Dat is wat ons betreft dodelijk voor je creativiteit. In plaats daarvan verzamelen we de beste invallen van het hele team in een handomdraai.
We zijn geen fan van buzzwords, maar we zien onszelf wel als wendbaar, efficiënt en levensvatbaar. We leveren kwaliteit, of dat event van jou nu groot of klein is. Brandactivaties, PR diners, modeshows, muziekfestivals… Laat maar komen. Publiek of privé, allebei check. Zolang we op dezelfde golflengte zitten en we er een mooie WMYH-stempel op kunnen drukken.
TOT JE DIENST
Describing WMYH as just an event agency doesn’t quite cut it. We stellen ons graag voor als een full-service agency waar strategie, consultancy, het proces en het resultaat allemaal even belangrijk zijn.
We maken graag onze handen vuil, zolang het jou maar, eh, happy maakt. Enfin, dat had je misschien al uit onze naam afgeleid. Beschouw ons gerust als een one-stop-shop. Heb je iets nodig, dan heb je het maar te vragen — we fiksen het wel. Je zou ons evengoed kunnen beschouwen als je persoonlijke Geoffrey, met dat verschil dat we niet per uur factureren. Kwaliteit boven kwantiteit, toch?
MOGEN WE EENS IETS PERSOONLIJKS VRAGEN?
We komen graag dichtbij, lekker up close and personal. We hoeven niet te weten hoe je kat heet of wat je favoriete tv-serie is (al mag je altijd delen, he), maar we staan erop jou beter te leren dan je beste vriend. We zijn tot nader order niet helderziend, maar we vinden hier wel dat klanten begrijpen een van onze sterkste punten is.
Uiteindelijk is het onze missie om jou happy te maken. Dat is echt waar we het voor doen. En we weten dat goeie relaties uitbouwen moeite kost, dus je kan erop rekenen dat we er voor je staan. Whenever, wherever.
Nauwe banden smeden doen we niet alleen met klanten, maar ook met leveranciers. We hebben een fantastisch netwerk waar we op kunnen terugvallen. We zoeken dan ook uit wie de beste partijen zijn om mee samen te werken op lange termijn, kwestie dat we kunnen rekenen op een ‘smooth operation’.
Naast de juiste leveranciers uitpikken zijn we ook goed in de puntjes met elkaar verbinden. Onze ervaring in pers en PR-events maakt dat wij wel eens perfect zouden kunnen weten met wie jij in zee kan gaan om je PR-strategie uit te zetten, zodat die naadloos aansluit op je event.